• Regulamin

Regulamin sklepu internetowego FarmaPlants.pl

Właścicielem sklepu FarmaPlants.pl jest:

Agata Zgutczyńska

ul. Piekarska 25

05-610 Goszczyn

 

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Warunkiem korzystania ze Sklepu i składania zamówień jest wyrażenie zgody przez Klienta na postanowienia Regulaminu. Korzystanie przez Klienta ze Sklepu oznacza, iż zapoznał się on z treścią Regulaminu, akceptuje Regulamin i wyraża zgodę na jego postanowienia.
  2. Zamówienia można składać poprzez stronę internetową www.farmaplants.pl oraz drogą e-mailową pod adresem: kontakt@farmaplants.pl
  3. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski.
  4. Sprzedawca jest rolnikiem ryczałtowym Ceny Towarów znajdujących się w Sklepie podane są w złotych polskich i są cenami brutto.
  5. Cena podana przy każdym Towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów znajdujących się w ofercie, jednak nie dotyczy to Towaru prawidłowo zamówionego przez Klienta.
  6. Towary widoczne na stronie internetowej Sklepu nie są ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
  7. Wielkość sadzonek jest zmienna i uzależniona od pory roku i fazy rozwojowej rośliny. Na wiosnę, krzewy oraz drzewa mogą nie mieć liści, a byliny - części nadziemnej. Dbając o prawidłowy rozwój, niektóre sadzonki są przycinane, aby lepiej się rozkrzewiały i zyskiwały na masie zielonej. Latem, w wysokich temperaturach, rośliny mogą czasem zwiędnać i tracić wigor. W takim przypadku zalecamy obfite podlanie rośliny po posadzeniu.

 

  1. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Do złożenia zamówienia wymagana jest rejestracja Klienta.
  3. Do rejestracji Klienta i realizacji zamówienia konieczne jest podanie danych kontaktowych (imię i nazwisko, telefon, e-mail) oraz adresu miejsca dostawy (ulica, kod pocztowy, miasto). W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych, Sprzedający podejmie próbę kontaktu z Klientem w celu ich uzupełnienia lub weryfikacji. W takim przypadku, gdy kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia.
  4. O każdorazowym odstąpieniu od realizacji zamówienia Sprzedawca zobowiązany jest powiadomić Klienta ze wskazaniem przyczyny.
  5. Zrealizowane zamówienie zostanie potwierdzone wiadomością e-mail przesłaną na adres e-mail zamieszczony w formularzu zgłoszeniowym z podaniem daty wysyłki Towaru.
  6. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 7 dni, nie będą realizowane.
  7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Sprzedający skontaktuje się z Klientem w celu ewentualnej zmiany zamówionego Towaru, anulowania zamówienia lub uzgodnienia orientacyjnego czasu jego realizacji.

 

III. WARUNKI PŁATNOŚCI

  1. Za zakupiony Towar można zapłacić wybierając dowolny sposób dostępny i aktywny w danym momencie dla określonych transakcji w Sklepie: płatność online, przelew bankowy.
  2. Przelew tradycyjny następuje na rachunek właściciela Sklepu podany na stronie internetowej. Towar jest wysyłany po wpłynięciu środków na konto.

 

  1. DOSTARCZENIE TOWARU
  1. Miejscem wykonania umowy jest miejsce dostawy wskazane przez Klienta.
  2. Zamówione Towary są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  3. Czas realizacji zamówienia wynosi do 10 dni roboczych od momentu potwierdzenia płatności za zamówiony Towar. W przypadku płatności za pobraniem, czas realizacji zamówienia wynosi również do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
  4. Zaleca się, by Klient dokonał sprawdzenia stanu Towaru niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń mogących powstać w transporcie, wskazanym jest by Klient sporządził wraz z kurierem odpowiedni protokół oraz niezwłocznie zawiadomił o tym fakcie Sklep. Protokół ten jest podstawą reklamacji, bez niego nie jesteśmy w stanie uznać ewentualnych roszczeń.
  5. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego.



  1. REKLAMACJE
  1. Wszystkie Towary objęte są gwarancją producenta.
  2. Reklamację można złożyć w formie listu poleconego na adres Firmy.
  3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko, adres e-mail, pod którym Klient występuje w Sklepie, opisanie transakcji, której reklamacja dotyczy lub innych okoliczności uzasadniających reklamację, a także konkretne żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją. Zasadne jest przesyłanie zdjęć reklamowanego towatu.
  4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru wraz z dokładnie sprecyzowaną przyczyną reklamacji. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji na adres przypisany do Konta lub wskazany w reklamacji.
  5. Gdy wymiana bądź naprawa Towaru okaże się możliwa, Sklep powiadomi o tym Klienta oraz przekaże wszelkie informacje dotyczące dalszego toku postępowania.
  6. W przypadku odrzucenia reklamacji Sklep powiadomi o tym Klienta podając powody tej decyzji.
  7. Zwrot należności w przypadku uznania reklamacji nastąpi w sposób analogiczny do wybranego przez Klienta sposobu płatności za Towar.
  8. Reklamowany Towar należy odesłać na adres Firmy podany w przesyłce.



  1. ZWROTY
  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient zawierający umowę poza salonem sprzedaży ma prawo odstąpienia, bez podania przyczyny, od umowy kupna Towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru. Akceptacja postanowień Regulaminu jest równoznaczna w skutkach z poinformowaniem Klienta o prawie odstąpienia od umowy w powyżej wskazanym terminie. Klient może odstąpić od umowy, składając stosowne oświadczenie.
  2. Korzystając z prawa odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest odesłać Towar na własny koszt. Wraz z odesłaniem Towaru Klient zobowiązany jest również przesłać pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy wskazując numer rachunku bankowego, na które ma być zwrócona kwota ceny Towaru i koszt jego dostawy do Klienta.
  3. Zwrot jest możliwy tylko wtedy, gdy Towar znajduje się w stanie nienaruszonym i nie nosi śladów używania, zawiera wszystkie elementy, z którymi był dostarczony.
  4. Pieniądze stanowiące 100% ceny zakupu Towaru zwracane są przelewem na wskazane przez Klienta konto bankowe niezwłocznie po dokonaniu prawidłowego zwrotu, nie później niż w terminie do 7 dni roboczych..
  5. Zwrotu należy dokonać na adres podany w przesyłce z otrzymanym towarem.



VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W wyniku złożenia zamówienia Sprzedawca uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych Klienta w celu realizacji umowy sprzedaży Towaru. Dane te będą wykorzystywane w celu ewidencji sprzedaży Towaru i kontaktu z Klientem, w tym, w celu informacji o ofercie, promocjach, archiwizacji, a także w celach marketingowych dotyczących produktów oferowanych przez Sklep.
  2. Podanie danych osobowych przy korzystaniu ze Sklepu jest dobrowolne, ale niezbędne do dokonania rejestracji lub zakupu w Sklepie.
  3. Sprzedający nie udostępni danych osobowych Klientów osobom trzecim w celu ich przetwarzania i wykorzystywania na potrzeby marketingowe. Klient dysponuje prawem wglądu do swoich danych oraz prawem ich aktualizacji i poprawiania.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
  5. Wszelkie kwestie sporne pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym będą rozwiązywane polubownie. W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu właściwy będzie Sąd dla siedziby Sprzedającego.